NUKAT

Hasło przedm.=Marketing--zarządzanie--konferencje.: 1 - 5 spośród 12
Pozycja
1.
Szczegóły
Autor:  
Tytuł: Zarządzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach : [red. nauk. Stanisław Kaczmarczyk]
Wydano: Toruń : Wydaw. UMK, 2002.
2.
Szczegóły
Autor:  
Tytuł: Współczesne problemy zarządzania przedsiębiorstwem / pod red. Wiesława Waszkielewicza
Wydano: Kraków : WZ AGH, 2000.
3.
Szczegóły
Autor:  
Tytuł: Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : pod red. Jerzego Altkorna.
Wydano: Kraków : AE Wydział Zarządzania, 1999.
4.
Szczegóły
Autor:  
Tytuł: Marketing : pod red. nauk. Marianny Daszkowskiej.
Wydano: Gdańsk : PG. WZiE. KM, 2002.
5.
Szczegóły
Autor:  
Tytuł: Metariały [!] seminaryjne na temat: Marketing w praktyce : pod kier. nauk. Mirosława Łaguny
Wydano: Olsztyn : KENOGRAF, 2001.