NUKAT

Hasło przedm.=Marketing--zarządzanie.: 1 - 5 spośród 763
Pozycja
1.
Szczegóły
Autor:  
Tytuł: Zarządzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach : [red. nauk. Stanisław Kaczmarczyk]
Wydano: Toruń : Wydaw. UMK, 2002.
2.
Szczegóły
Autor:  
Tytuł: Zarządzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach : [red. nauk. Stanisław Kaczmarczyk]
Wydano: Toruń : Wydaw. UMK, 2002.
3.
Szczegóły
Autor:  
Tytuł: Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : pod kierownictwem Jerzego Altkorna
Wydano: Kraków : AE, 1999.
4.
Szczegóły
Autor: Niestrój, Roman.
Tytuł: Zarządzanie marketingiem : Roman Niestrój.
Wydano: Warszawa ; Wydaw. Naukowe PWN, 2002.
5.
Szczegóły
Autor:  
Tytuł: Decyzje marketingowe w przedsiębiorstwie / pod red. Jolanty Mazur
Wydano: Warszawa : Difin, 2002.