NUKAT

Tytuł=Zarządzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach : 1 - 3 spośród 3
Pozycja
1.
Szczegóły
Autor:  
Tytuł: Zarządzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach : [red. nauk. Stanisław Kaczmarczyk]
Wydano: Toruń : Wydaw. UMK, 2002.
2.
Szczegóły
Autor:  
Tytuł: Zarządzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach : [red. nauk. Stanisław Kaczmarczyk]
Wydano: Toruń : Wydaw. UMK, 2002.
3.
Szczegóły
Autor: Andruszkiewicz, Krzysztof (1953- ).
Tytuł: Strategiczne zarządzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach w warunkach kryzysu / Krzysztof Andruszkiewicz.
Wydano: Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2007.