NUKAT

Autor=Uniwersytet Mikołaja Kopernika (Toruń).: poz 5 z 6802
Informacja bibliograficzna
Tytuł Zarządzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach : stan, zastosowanie, tendencje i kierunki zmian. T. 2, Materiały konferencyjne / [red. nauk. Stanisław Kaczmarczyk] ; Katedra Marketingu. Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania. Uniwersytet Mikołaja Kopernika.
Wydano Toruń : Wydaw. UMK, 2002.
Opis fiz. 370 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Hasła dodatkowe Kaczmarczyk, Stanisław (1945- ). Red.
Uniwersytet Mikołaja Kopernika (Toruń). Dział Wydawniczy.
Hasło przedm. Zarządzanie przedsiębiorstwem--Polska--konferencje.
Marketing--zarządzanie--konferencje.
ISBN 83-231-1441-2
Tytuł publikacji współoprawnej BSTOK_U
Uwagi Bibliogr. przy ref.