NUKAT

Autor=Uniwersytet Mikołaja Kopernika (Toruń).: poz 5 z 6810
Opis MARC
001   vtls000000714
003   NUKAT
005   20240311013100.0
008   020710s2002 pl a | |10| ||pol|c
020 _ _ $a 8323114412
035 _ _ $a zz2002940100
039 _ 9 $a 202403110131 $b VLOAD $c 202403080408 $d VLOAD $c 202209201118 $d uepozn $c 202205171436 $d kopub $y 200207100945 $z bj
040 _ _ $a KR U/BG $c KR U/BG $d KR U/MZ $d WA U/ZZ $d WA U/JKs
041 0 _ $a pol $a cze $a eng $b eng
245 0 0 $a Zarządzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach : $b stan, zastosowanie, tendencje i kierunki zmian. $n T. 2, $p Materiały konferencyjne / $c [red. nauk. Stanisław Kaczmarczyk] ; Katedra Marketingu. Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania. Uniwersytet Mikołaja Kopernika.
260 _ _ $a Toruń : $b Wydaw. UMK, $c 2002.
300 _ _ $a 370 s. : $b rys., wykr. ; $c 24 cm.
336 _ _ $a Tekst $b txt $2 rdacontent
337 _ _ $a Bez urządzenia pośredniczącego $b n $2 rdamedia
338 _ _ $a Wolumin $b nc $2 rdacarrier
504 _ _ $a Bibliogr. przy ref.
546 _ _ $a Tekst częśc. ang., czes.
546 _ _ $a Streszcz. ang. przy ref.
650 _ _ $a Zarządzanie przedsiębiorstwem $z Polska $v konferencje.
650 _ _ $a Marketing $x zarządzanie $v konferencje.
700 1 _ $a Kaczmarczyk, Stanisław $d (1945- ). $e Red.
710 2 _ $a Uniwersytet Mikołaja Kopernika (Toruń). $b Dział Wydawniczy. $4 pbl
920 _ _ $a 83-231-1441-2
951 _ _ $a KIEL_010
960 _ _ $a GD_U
961 _ _ $a WA_14 WA_M
962 _ _ $a KR_U
966 _ _ $a POZN_004 POZN_U
967 _ _ $a LUBL_U
968 _ _ $a TOR_U
969 _ _ $a LUBL_KUL
970 _ _ $a WA_U
971 _ _ $a L_U
972 _ _ $a WR_004 WR_U
973 _ _ $a KAT_001
979 _ _ $a BSTOK_U
980 _ _ $a SZCZ_M
982 _ _ $a BYDG_24
993 _ _ $a (OCoLC)749368056
999 _ _ $a VIRTUA40 m
999 _ _ $a VTLSSORT0080*0200*0350*0400*0410*0500*2450*2600*3000*5040*5460*5461*6500*6501*6990*6991*7000*9200*9600*9610*9620*9670*9680*9690*9700*9992