NUKAT

Hasło przedm.=Marketing--zarządzanie--konferencje.: 2 - 6 spośród 1339
Pozycja
2.
Szczegóły
Autor:  
Tytuł: Marketingowe strategie budowania wartości przedsiębiorstwa : red. nauk. Anna Czubała.
Wydano: Kraków : Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania, 2006.
3.
Szczegóły
Autor: Frank, Marian (1909-1979).
Tytuł: Organizowanie narad i konferencji / Marian Frank.
Wydano: Warszawa : Wydawnictwo Związkowe CRZZ, 1966.
4.
Szczegóły
Autor:  
Tytuł: Konsumpcja, rynek, marketing : [oprac i red. Zofia Kędzior et al.]
Wydano: Katowice : Centrum Badań i Ekspertyz Akademii Ekonomicznej, 2002.
5.
Szczegóły
Autor:  
Tytuł: Marketing i zarządzanie w warunkach integracji europejskiej / [red. nauk. Jan Adamczyk].
Wydano: Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2006.
6.
Szczegóły
Autor: Hannington, Wal (1896-1966).
Tytuł: "Panie Przewodniczący!" czyli Jak prowadzić zebrania / Wal Hannington
Wydano: Londyn : Puls, 1991.