Opis MARC |
001 |
|
wp2010000645 |
005 |
|
20101020133759.0 |
008 |
|
100214s2010 pl 000 0 pol d |
989 |
_ _ |
$a 100306/000065 |
020 |
_ _ |
$a 9788360457894 |
040 |
_ _ |
$a WA M $c WA M |
041 |
1 _ |
$a pol $h ger |
100 |
1 _ |
$a Mersch, Dieter $d (1951- ). |
245 |
1 0 |
$a Teorie mediów / $c Dieter Mersch ; przeł. [z niem.] Ewa Krauss. |
246 |
1 _ |
$i Tyt. oryg.: $a Medientheorien |
260 |
_ _ |
$a Warszawa : $b Wydawnictwo Sic!, $c 2010. |
300 |
_ _ |
$a 237, [1] s. ; $c 21 cm. |
650 |
_ 9 |
$a Środki masowego przekazu $x historia |
650 |
_ 9 |
$a Środki masowego przekazu $x teoria |
700 |
1 _ |
$a Krauss, Ewa. $e Tł. |
856 |
4 0 |
$u http://aleph.koszykowa.pl/F?func=direct&local_base=BPS01&doc_number=000089188 $z Rekord w katalogu online biblioteki |
980 |
_ _ |
$a 659.3(091):316.77 |
998 |
_ _ |
$a 1 |
940 |
_ _ |
$a Autor jest niemieckim matematykiem i filozofem, był między innymi wykładowcą na Uniwersytecie Gdańskim. Niniejsza praca ma na celu przedstawienie koncepcji mediów w aspekcie historycznym. Autor omawia problemy i genealogię ich definicji zaznaczając ich niejednorodność. Różnorodne koncepcje teoretyczne mają swój rodowód w teoriach postrzegania rozwijanych od antyku, teorii języka oraz technologiach komunikacyjnych. Rozprawa napisana jest hermetycznym, naukowym językiem. Dużo to odniesień do tekstów źródłowych oraz cytatów. Czytelnik powinien posiadać wiedzę z zakresu filozofii, socjologii i medioznawstwa. Książka wyłącznie dla wypożyczalni, z których korzystają studenci oraz dla czytelni naukowych. |
920 |
_ _ |
$a 978-83-60457-89-4 : $c 39,90 |
990 |
_ _ |
$a 659.3(091) $c Środki masowego przekazu-historia. |
990 |
_ _ |
$a 316.77 $c Środki masowego przekazu-socjologia. |